Welkom op de website van de Familie Willems
Op 10 mei 2026 heeft de familie Willems een reünie gehouden, waar maar liefst 42 familieleden aanwezig waren. Voor deze reünie hebben we ruim 660 foto's ontvangen van onze neven en nichten. Tijdens de reünie hebben we een gedeelte gepresenteerd, via deze website delen we de hele collectie evenals de foto's die zijn gemaakt tijdens de reünie. Ook zijn van alle overleden familieleden de rouwprentjes bijgevoegd. Verder zijn de bruidsfoto's van onze ooms en tantes en de stamboom van de familie Willems toegevoegd. Wij wensen je veel kijkplezier.

Reünie Familie Willems
Het begon allemaal met een eenvoudig idee na een uitvaart van een van onze dierbare familieleden. Onze vorige reünie was 24 jaar geleden, dus hoogste tijd om weer eens samen te komen. We hadden besloten om eerst een bezoekje te brengen aan het ouderlijk huis van onze ouders aan de Schoutenweg omdat het nog heel authentiek is. We konden met eigen ogen zien hoe opa en oma Willems daar met 11 kinderen tussen 1920 en 1960 hebben geleefd. Daarna hebben we gezellig bij Theo en Leen aan de Mevrouwsbosweg gezeten en vele verhalen van vroeger met elkaar gedeeld onder het genot van een hapje en een drankje. Het was erg leuk om zoveel foto's voorbij te zien komen, ook de presentatie en de quiz over onze stamboom waren interessant.
Reacties van bezoekers:
"Ik wist niet dat de familie Willems zoveel humor had en zo gezellig was! Jullie moeten vaker bij elkaar komen!"
Wim Bruggers
"Ik had spijt dat ik voor de familiequiz de namenlijst thuis niet had doorgenomen. Ik heb deze nog in de handen gehad dus ik baalde enorm. We waren wel fanatiek en enorm betrokken"
José Thielen-Willems
"Ik vond het een geweldig leuke reünie. Ik was enorm onder de indruk van alle informatie en gezelligheid!"
Louis Pirlo
"Ik vind het wel interessant en leuk om de stamboom nog eens rustig te bekijken, en ook de website en de foto's.
Wat zal dát een werk geweest zijn voor de makers. Bedankt hiervoor! Dank je wel voor de goede organisatie én Theo en Leen bedank ik voor hun gastvrijheid.
Ik vond het super leuk om deze geslaagde reünie mee te maken!"
Annie Willems
"We hebben genoten van iedereen die we gesproken hebben. Voor herhaling vatbaar. Ik heb nooit geweten dat de familie Schouten het ouderlijk huis heeft gebouwd. En dat na zoveel jaar. Toch mooi."
Anja en Mario van Hees-Willems
"Wij vonden het prachtig geregeld door Theo, José en Ans. COMPLIMENT...de weergoden zaten ook mee ....lekker eten, gezellig "buurten " drank ook perfect.....Danke Danke...."
Ria en Hay Maessen-Willems
"Wat leuk gedaan, superleuk!"
Thijs Huijs
"Prachtige verzameling van foto's. Fantastisch hoor."
Nellie Rolle (Huijs)
Neem contact met ons op
Hegelsom
Hegelsom, Nederland
Maak jouw eigen website met JouwWeb